Mlada ekipa željna novih izzivov in pridobivanja novih izkušenj. Cilj in vizija je omogočiti čim večjemu številu naročnikov izvajanje storitve klicnega centra na profesionalnem nivoju, zato smo razvili tudi svoj CRM sistem, prilagodljiv vsem možnim potrebam naročnika.
Blagovna znamka COC, katero sta ustanovili podjetji DAKTA d.o.o. in MMUVE d.o.o. obratuje od leta 2018. Podjetji sta specializirani za izvajanje storitev klicnega centra. Znotraj dejavnosti klicnega centra pa se osredotočamo na prodajo. Namen združitve podjetij je predvsem zaradi kapacitete kolektiva, katera obsega preko 35 agentov in posledično zmožnost pridobivanja novih naročnikov.
Ker se zavedamo, da je prvi faktor kvalitetne storitve zadovoljen in izobražen delavec, skrbimo na dnevnem nivoju za nadzor opravljenih storitev, pozitivno nastrojeno razpoloženje ter znanje naših agentov. Obseg kolektiva lahko prilagajamo število agentov glede na zahteve naročnika.
Na časovnici si lahko ogledate kako napreduje in raste naše podjetje.
Zaradi večjega obsega dela smo povečali COC kolektiv, zato smo v Mariboru odprli novo poslovalnico za opravlanje storitve našega klicnega centra.
Konec leta 2021 naš kolektiv obsega 35 agentov. Opravljamo storitev direktne prodaje za 4 večje naročnike, podporo strankam za 2 večja naročnika, prodajo B2B, dogovarjanje terminov za terenske agente itd.
Kolektiv je v letu 2020 štel že 28 agentov v klicnem centru, tako smo lahko pridobili še enega večjega poslovnega partnerja in tako še nadgradili našo prodajno storitev, saj smo temu podjetju že v prvih mesecih pridobili več kot 2000 novih naročnikov.
V letu 2019 smo začeli sodelovanje še z dvema manjšima podjetjema in tako razširili naše storitve tudi med poslovne stranke naročnikov in prodajo B2B.
Združitev dveh podjetji. Kolektiv je obsegal 16 agentov, ki so opravljali storitev prodaje in podpore strankam za 2 večja naročnika, s katerima sodelujemo še danes.