Iščemo nove člane ekipe. Za več informacij kliknite tu.

Stopite v stik

Imate povpraševanje ali povratne informacije za nas? Izpolnite obrazec in stopite v stik z našo ekipo.

Hvala vam! Vaš povpraševanje je bilo prejeto!
Ups! Pri pošiljanju obrazca je šlo nekaj narobe.

Pogosta Vprašanja

01

Zakaj je COC primeren za vas?

COC je kolektiv, ki bo nadgradil  in sprejemanja klicev z uporabo lastnega sistema CRM. Naši telefonisti bodo poskrbeli za splošno zadovoljstvo vaših novih in že obstoječih strank.

02

Kako vam COC optimizira in nadgradi vašo storitev?

Tako da oddate izpolnjen formular za povpraševanje in ponudbo na naši spletni strani. Odgovor prejmete v roku 24 ur.

03

Ali najem COC predstavlja višji strošek, kot če storitev klicnega centra opravljamo sami?

Na podlagi statistike pridobljene iz programa CRM, katerega lahko najamete samostojno, lahko točno izvemo, kakšna je vaša trenutna zmogljivost opravljanja storitve in koliko prometa dejansko spuščate.

04

Kako lahko pridem do ponudbe storitev, ki jih potrebujemo?

Tako da nam pošljete lektronsko sporočilo v katerem kar se da točno opišete, kaj potrebujete s strani klicnega centra ali preko izpolnjenega obrazca na naši spletni strani.

05

Zakaj najeti COC, če ne uporabljate telefonske prodaje?

Včasih se res zdi, da v vašem podjetju ne potrebujete klicnega centra, a vam lahko dokažemo drugače, seveda pa vse zavisi od velikosti podjetja in števila strank, ki jih podelujete. Ker smo vsi vedno bolj natempirani in si ne vzamemo časa za pisanje, ter bi vse najrajši reševali takoj, nam je posledično najlažje tako, da vtipkamo številko, pokličemo, in izvemo ter rešimo vse. Kot podjetje, ki trži produkt ali stoitev se morate zavedati, da danes brez klicnega centra, ki bi sprejemal klice potencialnih novih ali obstoječih strank, lahko izpuščate ogromno prometa in izgubljate ogromno
število strank, pa tega sploh ne veste.

Poleg tega, pa se zavedajte, da tako kot online prodaja in support, bo v bodoče tudi prodaja in support preko klicnega centra rasla iz zgoraj navedenih razlogov-enostavno je vedno manj časa, da bi se stranke ustavile pri vas na lokaciji ali pa vam pisale elektronsko pošto. To že prakticirajo vsa večja podjetja in kar precej uspešno. Z našo pomočjo in nekaj dodatnega vložka, lahko postanete večji tudi vi.